4life biznesa plāns

4Life mārketinga plāns nav mainījies kopš tā izstrādāšanas 1998. gadā, tas ir vienkāršs un draudzīgs katram dalībniekam.

4Life mārketinga plāna unikalitāte ir tā, ka ikmēneša kvalifikācija ir tikai produktu iegāde savai personīgajai lietošanai. Produkti nav paredzēti pārpārdošanai! Turklāt pilnīgi visi produktu iegādājas par vienādu cenu. Katrs pats personīgi produktus pasūta caur savu interneta lapu, un tie tiek piegādāti pa pastu uz mājas adresi.

Par katra jauna lietotāja piesaisti piesaistītājs saņem no kompānijas atlīdzību, tāpat arī atlīdzība tiek saņemta par visas struktūras pasūtījuma apjomu – līdz pašam pēdējam struktūras līmenim. Kompānija 4Life ir izstrādājusi arī unikālu bonusu sistēmu, kas ik mēnesi tiek piedāvāta visiem distributoriem.

Atlīdzība tiek saņemta čeka veidā. Iesaistīšanās notiek veicot pirmo pasūtījumu (kas ir paredzēts tikai personīgai lietošanai) caur personu, kura ir pastāstījusi par produktu un kompāniju 4Life.

4Life devīze ir „Kopā, veidojot cilvēkus” (Together, building people). Rūpējoties par savu veselību, ir iespēja arī nodrošināt savu materiālo stāvokli! Un tādējādi piepildīt savus sapņus un mērķus!

______

Kas ir Transfēra faktors, cik tas ir efektīvs un cik bieži jālieto? Atbildes uz šiem jautājumiem atradīsiet, klikšķinot šeit!

______

Reklāma: Iegūsti mieru, iekšēju stabilitāti, noturību pret stresu un efektīgāku smadzeņu darbību ar RigaBrain smadzeņu autotreniņa seansiem  http://www.RigaBrain.com

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s