Sports – PRO-TF proteīns

Attēlu rezultāti vaicājumam “TF pro”

Pirkt!

PRO-TF – jauns produkts, jauna kocepcija

 Sastāvā ir Transfer Factor Trifactor formula

 Samazina apetīti

 Dedzina taukus – sliktos taukus, kas uzkrājas uz orgāniem

 Palīdz audzēt veselīgu muskuļu masu – jo muskuļi ir aminoskābju rezervju avots, un

ir būtiski lai organismā netrūktu aminoskābes
 Lietot starp maltītēm – uzkodu vietā

 Trenējoties – pirms un pēc treniņiem, lai uzņemtu proteīnus un aminoskābes
 Lietot kopā ar Renuvo, kas ir adaptogēns, kas atjauno organismu pēc visām slodzēm

– fiziskām, garīģam, kā arī pēc stresiem.
 Pro-Tf ļauj būvēt veselīgu organismu!

5 galvenie iemesli, kāpēc ir nepieciešams augstas kvalitātes proteīni:
1. Tauku dedzināšana – Proteīni palīdz veselīgai tauku dedzināšanai pieaugušajiem
visās vecuma grupās. Tie ir lielisks papildinājums jebkurai veselīgas ēšanas un
treniņu programmai. Ne tikai proteīns var palīdzēt sasniegt jūsu ideālo svaru, bet arī
palīdz justies paēdušam starp maltītēm un samazināt vēlmi pēc uzkodām.
2. Veselīga muskuļu masa – Proteīni palīdz aizsargāt muskuļus visās vecuma grupās,
palielinot muskuļu augšanu un samazinot muskuļu bojājumus. Diēta, kas satur
vairāk proteīnus nekā ogļhidrātus, ir pierādījusi savu efektivitāti samazinot ietekmi
uz muskuļiem, kas rodas vecuma iespaidā, kā arī spēka zudumiem – šie abi faktori ir
būtiski novecojot. Tāpēc šis produkts ir būtisks vecākiem cilvēkiem, kas vēlas

novecot skaisti.

3. Aktīva dzīvesveida mērķi – Pieņem veselīgu un aktīvu dzīvesveidu. Piena sūkalu
proteīns var būt spēcīgs un efektīvs rīks, lai pārveidotu tavu ķermeni un veselību. Vai
Tu vēlies uzturēt veselīgu glikozes līmeni asinīs un veselīgu apetīti, uzlabot
panākumus sportā un veiksmīgi atjaunoties pēc treniņiem, vai tikai izskatīties un

justies labāk, proteīns var palīdzēt sasniegt mērķus.

4. Imūnās sistēmas veselība – Proteīni atbalsta veselīgu muskuļu masu un veselīgu
imūno sistēmu. Tā kā muskuļi atbrīvo signalizējošās molekulas, kas komunicē ar
smadzenēm, aknām, aizkuņģa dziedzeri, kauliem, taukaudiem un daudziem citiem
orgāniem, tāpēc jo veselīgāki un aktīvāki ir muskuļi, jo veselīgāka ir Jūsu imūnās

sistēmas atbilde.

Pirkt!

5. Optimālā ķermeņa uzbūve – vienmēr sapņojat par dienu, kad būsiet pilnībā
apmierināts ar jūsu ķermeni – ne tikai uz dažām nedēļām ievērojot stingru kaloriju
zaudēšanu un novārdzinot sevi sporta zālē – bet uz visu atlikušo dzīvi? Nav svarīgi,
kādi ir jūsu ķermeņa pārveidošanas mērķi – zaudēt svaru vai veidot muskuļu masu –
proteīni spēlē svarīgu lomu palīdzot sasniegt un uzturēt jūsu ideālo ķermeņa
uzbūvi. Pat cilvēki, kas domā ka ir „pārāk kaulaini” var uzlabot savu muskuļu masu
(kombinējot to ar veselīgu diētu un vingrinājumiem) pretēji tiem, kas pamatā ēd

augstus glikēmiskos ogļhidrātus un taukus.
Cik daudz proteīna Tev ir nepieciešams?

1.solis: Izvēlies savu mērķa svaru
2.solis: izmantojiet sekojošus aprēķinus:

 Lai zaudētu taukus un svaru: mērķa svars (ko gribat zaudeet vai uznemt) ( kg) x 2.2

grami proteina = kopējā proteīna deva dienā

 Lai veidotu muskuļu masu: mērķa svars (kg) x 2.9 grami proteina = kopējā proteīna

deva dienā

PRO-TF ir lielisks veids, kā sasniegt savu dienas proteīna mērķi, palīdzot dedzināt taukus un

aizsargājot muskuļus.

Lai palīdzētu izrēķināt un sekot līdzi savam ikdienas proteīna uzņemšanas grafikam,
lejuplādējiet bezmaksas aplikāciju „4LifeTrasnsform”, kas ir piejama App veikalā vai Google
Play aplikācijās. Ielūkojies http://www.4lifetransform.com, lai aplūkotu detaļas.
LAI NOTIEVETU – FIZISKAS AKTIVITATES VIDEJA SMAGUMA KATRU DIENU – 1 KAUSINU

PIRMS TRENINA UN 1 KAUSINU 30 MIN PEC TRENINA!
JA NAV FIZISKAS AKTIVITATES – TAD 1 KAUSINU DIENA!!
4LifeTrasnsform programma

Pirkt!

Sāc ar:

1. Aprēķini savu dienas proteīna devu

2. Sāc lietot PRO-TF katru dienu, lai palīdzētu dedzināt taukus, veidotu muskuļus un

nodrošinātu ķermeni ar nepieciešamo proteīna daudzumu
3. Sāc savu pārveidošanas programmu. Sasniedz katras segmenta mērķus un tad

dodies uz nākamo segmentu.

Segments 1 – Patērējiet augstas kvalitātes proteīnu ar PRO-TF!

Fokusējies uz vienu lietu: uzņemt pietiekamu proteīna devu katru dienu! Sāc savu dienu ar
kvalitatīvām, proteīniem bagātām brokastīm un palidini savu dienas proteīnu devu ar PRO-

Pirkt!

TF!

Segments 2 – Ēd proteīniem bagātu un krāsainu ēdienu un uzkodas visas dienas garumā.
Koncentrējies uz savu mērķu sasniegšanu ievērojot pareizus ēšanas paradumus, kontrolējot
savu kāri uz uzkodām un pievienojot veselīgas barības vielas ar zemu glikēmisko pārtiku kā
krāsaini augļi un dārzeņi, rieksti un pilngraudu produkti, piemēram, mieži un kvinoja.

Segments 3 – Ēdiet veselīgi un esiet aktīvi kopā ar PRO-TF!

Turpiniet ēst veselīgas, olbaltumvielām bagātas maltītes un sāciet izstrādāt programmu, kas

ietver kardio un izturības treniņus.

Segments 4 – Papildiniet savas maltītes un treniņus ar PRO-TF!

Sasniedz savus treniņu mērķus palielinot intensitāti, uzlabojot un papildinot maltītes ar

specifiskām piedevām.

Veselīga uztura padomi

Lai paātrinātu vielmaiņu, Tev tā ir jāpabaro! Ēdot mazas, proteīniem bagātas maltītes un
uzkodas dienas laikā, uzlabosi savu vielmaiņu, sadedzināsi vairāk tauku, apgādāsi ķermeni ar

ilgstošu enerģiju un ar laiku arī samazināsi sava kuņģa izmērus.

Mērķis ir dienas laikā veikt 5 līdz 7 olbaltumvielām bagātas maltītes vai ieturēt maltīti pēc

katrām 2 līdz 5 stundām.

Iekļaujiet maltītē nepiesātinātās taukskābes. Labi to avoti ir zivis, svaigas sēklas un rieksti.

Pirkt!

Papildini ar produktiem BioEFA.

Krāsaini augļi un dārzeņi, kā mellenes, upenes, avenes, spināti, kāposti, brokoļi, spargeļi un
pipari, nodrošina organismu ar svarīgām barības vielām un būtiskiem vitamīniem. Papildiniet

ar produktiem Transfer Factor Riovida.

Iekļaujot vismaz 20 gramus proteīna un nepiesātinātās taukskābes savās brokastīs, tas
nodrošinās Tevi ar augstu enerģijas līmeni, dodot lielāku prāta asumu.

Pirkt!

Idejas veselīgai maltītei:

Olu omlete:
 Lielas olas vai olu baltumi
 Zaļi lapu dārzeņi kā spināti (svaigi vai saldēti)
 Beztauku siers – čedars vai cits
 Svaiga salsas mērce (bez cukura) pa virsu
Grillēta cāļa sviestmaizes:
 Pilngraudu maizīte
 Grillēta cāļa krūtiņa bez ādas
 Mozarella vai cits zema tauku satura baltais siers

 Grillētas ananāsu šķēlītes
 Svaiga tomātu salsa
Grillēts lasis (vai cita zivs) un kāpostu salāti:
 Kāposts vai cits tumšlapu zaļums
 Sasmalcinātas sarkanās bietes
 Melnās pupiņas

 Svaigas mellenes vai citas krāsainas ogas
 Citrusu vai olīveļļa

 Sarkanais vīna etiķis

Lai iegūtu vairāk ideju veselīgām maltītēm, lejuplādējiet 4LifeTransform aplikāciju App Store

vai Google Play.

Padomi vingrinājumiem:

Lai iegūtu veselīgāku sirdi un mazāku tauku masu, Tu vari izmantot ikdienā regulārus
kardiovaskulāros vingrinājumus. Izvēlies vienu no iespējām – skriešana, riteņbraukšana,
peldēšana, nūjošana vai pastaigas. Nav svarīgi ko tu dari, vienkārši esi aktīvs!
Augstas intensitātes intervālu treniņi var palielināt Tavu kardiovaskulāro veselību

Pirkt!

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

w

Connecting to %s